Direktlänk till inlägg 3 juli 2017

Jag ska ta självmord blir bara 14

Av Linnea/Linus Lundqvist - 3 juli 2017 08:39

Hej jag heter Linnea/Linus
Jag bor i Eskilstuna och tar mitt liv där också.
Jag skulle fyllt 15 nu i oktober.
Jag är transexeuell skulle ha fått bli kille
Men så blir det inte för i dag så tar jag självmord.
Pågrund utav att jag bli sexeuellt utsatt på internet och sociala medier av några killar.
Dom tvingade mig skicka videos och bilder m.m ...
Och dom mobbar iäll mig
Jag orkar inte mer med det här livet för socialen hvbhemmet och bup som aldrig hjälper bara förvarar mig hos dem.
Alla har rätt jag passar inte in här på jorden hoppas erat problem är över för det kommer en eventuellt live video.Jag har planerat mitt självmord i natt och det är igenom tänkt.
Läs mer om mig på Aftonbladet och på youtube
Flickan bakom pansarglas
Sveriges farligaste flicka
Så här ser jag ut fett ful och alla andra saker ni kallar mig

 
 
Diana

Diana

3 juli 2017 09:51

Snälla, kan du inte söka hjälp hos någon? DU är alldeles för värdefull!!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Linnea/Linus Lundqvist

3 juli 2017 09:53

Jag har ingen
bup kan inte hjälpa mig ändå

 
Diana

Diana

3 juli 2017 09:56

Men det måste finnas någon i hela vida världen du kan vända dig till. Någon du pratar med när du behöver berätta något.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Linnea/Linus Lundqvist

3 juli 2017 11:27

Nej har ingen längre alla bara sårar mig kallar mig psykopat dom har säkert rätt att jag är en men hoppas jag får det bättre efter döden

 
Diana

Diana

3 juli 2017 13:08

Jag har själv alltid varit den där som varit utanför och ansetts konstig. Men jag har valt att vända det till något positivt istället. Se det som något bra att man är annorlunda, för vem vill vara som alla andra? Jag har aldrig passat in någonstans, men det bryr jag mig inte om. Det är i mina ögon fint att vara sig själv, jag struntar i vad andra tycker om det.

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards